Saturday 3 January 2015

Ekomoda

Nowy rok, nowe moce :) "Odplastikowuję" sobie życie i przestrzeń. Zawsze miałam minimalistyczne ciągoty i wreszcie czuję, że znalazły one odpowiednie dla siebie miejsce. Już dawno temu świadomie podjęłam decyzję i starania żeby mieć mniej, kupować mniej i w związku z tym mniej wyrzucać. Lubię naturalne materiały, a plastik odstraszał mnie od zawsze do tego stopnia, że ciężko było mi "zdzierżyć" nawet plastikową rączkę od patelni (ku rozbawieniu tudzież szyderstwie innych ;p).

Plan jest taki, żeby pozbyć się plastiku na dobre (skoro Zero Waste Home i Trashisfortossers mogą to ja też!). Miałam ochotę wyrzucić wszystko na raz i zacząć nowe życie, ale jesteśmy tak uzależnieni od plastiku i śmieci, że nie jest to takie proste i wymaga przygotowań. No więc trochę wyrzucam, trochę kupuję i szukam informacji. O skutkach będę donosić.

Wracając do tematu ekomody, to można zdziałać sporo fajnych rzeczy. Taka na przykład jedna kiecka a tyle radości (zdjęcie z Etsy):


Można ją bardzo prosto zrobić:

Wielozadaniowa sukienka
Multi-kiecka

I inne ekomodowe pomysły z sieci:

Szalik z podkoszulka
Seksowny kostium
Sandały z japonek
Czapka ze swetra

A w nowym roku wszystkim życzę tylko ZIELONYCH zakupów! :)

No comments:

Post a Comment